بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان


  • ۱
  • ۱

آقای رییس جمهور

خدا رحمت کند امام را که فرمود:

اگر شما به مردم کار نداشته باشید، به مصالح مردم ، به مصالح کشور کار نداشته باشید، فقط مشغول این باشید که من چطور، شما چطور، من چطورم ، شما چطورید، مردم با من هستند، مردم با شما هستند ... اگر فکر این باشید ... اگر بنا باشد شما به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید بجای اینکه این کشور را بررسی کنید ببینید کجاهاست که مخروبه است و مردم از همه چیز ساقط هستند به جای این اگر چنانچه بنشینید سر مسند و به حرف و فحاشی به هم مسائل را غفلت از آن بکنید این همان است که قدرت های بزرگ میخواهند تا این مملکت خرابه بماند و صدای مردم درآید. این همان است. شما هم عمال آمریکایی هستید. منتها ملتفت نیستید! صحیفه نور ج 13 ص 76

آقای رییس جمهور!
مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَى. فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِیَ الْمَأْوَى! و اما کسى که از ایستادن در برابر پروردگارش هراسید و نفس خود را از هوس باز داشت پس جایگاه او همان بهشت است! آیا ما و شما جز نفس یکدیگریم؟! آیا کسی که برای آینده انقلاب بترسد جز بخاطر حاضر شدن در مقام پروردگار و در پیشگاه مردم است!؟ خدا که اینهایی را که از پشتشان بخاطر آینده اسلام و انقلاب می لرزد را به بهشت حواله میدهد نه به جهنم!

آیا خدا ما و شما را جدا آفرید؟! که ما را ترسو و لرزان آفریده باشد؟! آیا سلام خدا بر او نفرمود شیعیان ما از اضافه گل ما خلق شدند؟! گل ما و شما آیا تفاوتی دارد با هم؟! اصلا ما و شمایی آیا هست که ما را به جهنم حواله میدهید؟! این ما و شما در کنار هم تعریف می شود و نه در مقابل هم و دیگری دشمن است نه ما! بفرض هم که ما اشتباه کنیم و یک ندانسته هایی باشد که ندانیم! و به تصمیمات شما که آیندمان را میسازد انقلت داشته باشیم، باید ارکان دولت و رسانه های دولت و دوستان دولت خانه هایمان را بر سرمان خراب کنند؟! باید برویم جهنم؟!

آقای روحانی قلب دلسوز انقلاب از شنیدن این حرفها و بازگو کردن ها و پاسخ دادن ها به درد می آید! خدا رحمت کند رییس جمهوری را که تا همین چند وقت پیش نیش زبانش نصیب دشمن می شد و نوش آن روزی خودی! سوای اینکه آن روز هم یک عده ای مغرضانه دم از ادب مرد به ز دولت اوست می زدند و می گفتند با دشمن هم نباید اینطور صحبت کرد لکن خدا میداند که امروز کجا هستند!

ما از شما به خاطر حرفهایتان آزرده نمی شویم! به هر حال ما و شما فرزندان این انقلابیم و خواهر برادری همین چیز ها را هم دارد! به هر حال هر جمعی گویشی دارد و ما به گویش این جمع از برادرانمان عادت کرده ایم لکن این چند روز حرفهای شما را دیگران با آب و تاب برای هم تعریف می کردند! که شما به ما گفتید برویم به جهنم! ما این را به دل نگرفتیم همانطور که بی سواد و مغرض و از جای خاص تغذیه شونده و ... را به دل نگرفتیم اما...

برای کسی که بیرون از این خانواده زندگی میکند ما و شما ندارد! البته که ما و شما نداریم اما این کجا و آن کجا! برای آنها ما و شما برگ های درخت اسلامیم! نه تنها ما و شما که برادران اهل سنت ما از مراکش تا مالزی و به چشم دیگران نا مسلمان مغرض ما حتی وهابی ها و داعش هم برگ های همین درختند! به چشم مخاطب مستضعف خارجی همه ما برچسب اسلام داریم! همه این دیگران از نگاه سایت یاهو که حرفهای شما تیتر روزش بود به ما به یک چشم نگاه میکنند! نمیگویند اینها که اهل سازش اند با آنها که اهل مقاومت اند فرق میکند! آنهایی که در سوریه جنایت میکنند با حزب اللهی که از اسلام دفاع میکند یکی هستند. دشمن اساسا سعی میکند برگ های این درخت را بریزد و جلوه آن را برای دیگران کم کند و این است که حرف های شما را در این چند روز مدام پرداختند و اینجا و آنجا منتشر کردند!

و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم... این آیه معروفی است و معنای واضحی هم دارد! گرچه لفظا به نزاع می پردازد اما نهی میکند از اینکه کاری کنیم که مهابت ما را از بین ببرد و این حرفهایی که پیش از این خدمتگزاران ما در هیئت دولت به مردمی که ولی نعمتشان هستند میزدند و امروز و دیروز از زبان شما شنیدیم مهابت ما را می برد! مهابت ما را نه بعنوان ما در مقابل شما بلکه به عنوان ما و شما در کنار هم و در مقابل دشمن! دشمنی که مدام این درخت را تکان میدهد تا برگ های آن بریزد و بخشکد و نامی هم از آن باقی نماند!

آقای روحانی رحما بینهم اشدا علی الکفار باشیم! رییس جمهور مودب(!) آمریکا هر چه که میخواهد نثار ملت ما میکند و همچنان با لبخند شما مواجه می شود ولی ما و امثال ما... فرمود از رحمت خدا به دور است آنکه رفتارش بیرون از خانه بهتر از درون آن باشد!

نظرات (۱)

  • انجمن تفکر مبانی
  • به نام خدا
    سلام و احترام
    تن کشته و گریه دوستان
    به از زنده و خنده دشمنان
    یا حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی