بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان


  • ۱
  • ۰

اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات فاسد را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم و روسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزب‌های فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم و روسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم و چوبه‌های دار را در میدان‌های بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمت‌ها پیش نمی‌آمد. ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما انقلابی نیست، ژاندارمری ما انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست، پاسداران ما هم انقلابی نیستند، من هم انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی‌دادیم اینها اظهار وجود کنند... من اعلام می‌کنم به این قشرهای فاسد در سرتاسر ایران که اگر سر جای خودشان ننشینند ما به طور انقلابی با آنها عمل می‌کنیم. (امام خمینی - صحیفه نور، ج8، ص251)

همین چند سال پیش که جماعت قلم به دست جریان اصلاحات، قلم‌فرسایی می‌کردند در نقد تقلید و قداست هر امر قدسی را به نام خرافه‌زدایی می‌زدودند و تجمع می‌کردند علیه حدود اسلام و با مقیاس حقوق بشر قیاس می‌کردند بین قرآن و قانون بین‌الملل و می‌گفتند امام زمان(عج) را هم می‌شود استیضاح کرد و مراجع عظام را در مطبوعاتشان ملعبه آزادی بیان کردند؛ یک عده‌ای بودند که هرچه فریاد کردند ایهاالناس والله این جبهه‌ای که داعیه اصلاحات دارد خط مقدمش اسلام است نه خط قرمزش و می‌خواهد اساس اصول را استحاله کند و شریعت را حذف کند و دین را در تاریخ مهر و موم کند و کذا و کذا، صدایشان به نام تحجر و خرافه‌پرستی و با هوچی‌گری روزنامه‌های زنجیره‌ای به هیچ کجا نرسید.

یک سری ساده‌اندیش هم به نام میانه‌روی سکوت کردند و خود را بعضا ذخیره کردند برای زمان نامعلومی و آبروی‌شان را نگه داشتند که خدا می‌داند خرج چه چیزی بکنند و از آن بدتر می‌گفتند چرا فرزندان انقلاب را از آن جدا می‌کنید و چرا توهم توطئه دارید، نقد را نمی‌پذیرید، آزادی را محدود می‌کنید به سلایق شخصی و اخلاق را زیرپا می‌گذارید؛ حالا بیایند و ببینند درختی که نهالش را امثال بهشتی کاشتند لیکن بنیاد باران آبش داد؛ حالا میوه‌اش شده نشریه‌ای که در آن حمایت می‌کند از این بدبختی که توهین به مقدسات کرده و مردم را به حمایت از آزادی فرامی‌خواند و حکم ارتداد مرتدی را که سب نبی (ص) کرده، می‌گوید تهدید به قتل است!

نه اینکه هرکه در این جریان بوده و هست معاند است و محارب، لیکن این خیمه، خیمه خیانت است و بی‌خبر مسلمانی که به‌دنبال سایه به سیاهی این سیاه‌چادر پناه برده است! این مجموعه‌ها که هر از چندگاهی یکی‌شان سر از آمریکا و انگلیس درمی‌آورد نه تنها نتیجه‌اش این است، بلکه اساسا مقصودش است این! آنوقت اگر کسی پیدا بشود بگوید پشت این کوه لشکری با شمشیر آخته در کمینند، می‌گویند پیشگویی می‌کند و اگر بگوید، دیدم که فلان با فلان در بنیاد سوروس جلسه داشتند، می‌گویند تهمت است! اگر بگویی فتنه از پیش بوده، توهم است و بگویی اساس اسلام است که این جریان زیربارش نمی‌روند، اتهام است!

این مردمی که از نان شبشان می‌زنند و محرم عزا اقامه می‌کنند چگونه بربتابند مالیاتی که می‌دهند صرف تحصیل جماعتی بشود در دانشگاه تهران که حمایت بکنند از هتاک به امام زمان(عج) و برای حفظ جان ناچیزش فراخوان بدهند؟ وا اسلاما که بیت‌المال مسلمین خرج کسانی بشود که بگویند امام ما نه تنها زنده نیست بلکه حقیقی هم نیست و اصلا تاریخش وجود هم ندارد! می‌گویند اشتباه کردیم و عذرخواهی کردند به قول خودشان! غلط کردید که این کار را کردید و غلط می‌کنید که فکر می‌کنید با همان عذرخواهی تمام می‌شود! مگر هتک حرمت خانه پیامبر (ص) عزایش تمام شده که یک همچین چیزی تمام بشود به همین راحتی! با تسامح و تساهل تمام بشود ننگ است که می‌ماند به دامانمان و هیهات که بسیجی خامنه‌ای دامنش آلوده بشود به چنین فضاحتی! نخیر آقا! ‌این خبرها نیست! مملکت امام زمان(عج) است، نمی‌شود از کنار کسی که دفاع می‌کند از هتاکی به شجره طیبه و مرده می‌شمرد امام شیعه را به راحتی گذشت! مردم سر سفره امام زمان (عج) بزرگ شده‌اند! حرمت نان و نمک سرشان می‌شود هنوز! فرزندان این ملت نرفتند شهید بشوند که کسی این جور مقالات را بنویسد و بعد عذرخواهی بکند و قضیه فیصله بیابد به همین سادگی.

  • ۹۱/۰۲/۳۰
  • محمد صادق حاج صمدی

امام خمینی

نظرات (۲)

 ]چرا به روز نمیکنی؟؟؟"
سلام مطلبتون خیلی قشنگ بود.....راستی کسی که این مطلبو نوشته بود وچیکارش کردند.؟پاسخ:سلاممرسیفعلا طرفو تعلیق کردن تا بعد تکلیفش معلوم شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی