بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان


  • ۲
  • ۰

در دولت دهم

"  آورده اند که آهنگر زاده سمنانی چون بر هاشمیان ِ رفسنجان ظفر یافت بر هیئت دولت وارد شد و چنین گفت که در خدمت خلق آن کنم که هاشمی در خواب بدید و خاتمی در حسرتش بسوخت.

 

گفتند: چه باشد؟

 

فرمود: هدفمندی یارانه ها.

 

گفتند: فرو نه که اهل فتنه تو را بدنام همی کنند و چنین خدمت به چشم مردمت ضایع گردد.

 

گفت: زنهار که من نعمت آیندگان و مسرت مستضعفان و مصلحت ثروتمندان رها نکنم به خبث طینت مشتی خس و خاشاک و زحمت پسران ندارم به راحت پدران که آسودگی حال آفت مُلک است و ثمرتش حسرت آتیه گردد...  " 

  • ۸۹/۱۰/۱۱
  • محمد صادق حاج صمدی

احمدی نژاد

هدفمندی

هدفمندی یارانه ها

یارانه

نظرات (۴)

  • ناصر آرا سته
  • سلام من خیلی خیلی اط شما تشکر  می کنم به خاطر دغدغه مند بودنتون نسبت به درسیه سوال داشتم می نونم ترم های آتی از شما جزوه بگیرم؟
    پاسخ:
    اعوذ بالله ان اکون من الجزوه نویسا!!!!!
    امجد: آقای بهاءالدینی در سال ۶۵ فرمودند : خیلی ها دارند برای ولایت تلاش می کنند ولی ولایت منحصراً برای سید علی خامنه ای است...http://salehat.ir/
    ممنون عالی بود
    به کدامین مصلحت، حق را کتمان میکنید؟شرکت در موج وبلاگی حمایت از کاوه اشتهاردی و محکومیت سیاست دوگانه قوه قضائیه در برخورد با فتنه گرانشرکت و اطلاع رسانی کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی