بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان


  • ۰
  • ۰

اقای علی مطهری  و آقایان علی مطهری ها 

اصولا بسیاری موارد حد وسط ندارند، نمی شود ضدین را همزمان جمع کرد!  نمی شود میانجی گری کرد بین معاویه و علی(ع). نمی شود واسطه شد بین یزید و حسین (ع). نمی شود میزبان مسلم بود و طرفدار ابن زیاد! نمی شود همزمان هم طرف حق بود هم باطل! نمی شود چون حق و باطل میانه ندارند! خلط می شوند اما یکی نمی شوند...

جناب مطهری شما در پیشنهادات خود مطالبی را مطرح نکردید که تقوا درش نهفته باشد و بخاطر تقوایش میانه روی محسوب شود! شما همزمان حق را قبول دارید و باطل را!  

چگونه به زعم شما کسانی که در روز عاشورا هتک حرمت دستگاه امامت را نموده اند و یا در حوادث اخیر به اموال عمومی یا خصوصی آسیب رساندند مجرم هستند و مستوجب مجازات اما کسانی که حرمت رای اکثریت غالب را نگه نداشتند مجرم نیستند؟! کسانیکه نوک پیکانشان ستون خیمه اسلام را نشانه رفته مجرم نیستند؟! آنها که سلب آسایش و امنیت مردم را مرتکب می شوند بی گناه اند؟! چرا هتک حرمت عاشورا جرم است اما هتک حرمت مردم نه؟ آشوب روز عاشورا جرم هست اما آشوب روزهای پس از انتخابات و قدس و 13 آبان و... جرم نیست؟! چگونه است که خسارت به اموال عمومی را جرم می دانید اما خسارت زدن به اعتماد، اتحاد و امنیت مردم را جرم نمی دانید؟!؟! 

وقتی اینها را جرم ندانید معلوم است که میگویید اغتشاشگران به دلایل واهی تحویل دستگاه قضا شده اند! و یا برخورد قضایی با مطبوعاتی که به قصد تشویش اذهان عمومی نشر اکاذیب می کنند را سلب آزادی می دانید! 

جناب مطهری، کدام خشونت در مقابل کدام مردم اعمال شد؟! آیا اصلا خشونت در مواجهه با مردم بود؟ این رفتاری که شما از آن با عنوان خشونت یاد می کنید عمل بود یا عکس العمل؟! آیا این عکس العمل نسبت به مردم به قول شما معترض انجام شد یا در قبال مشتی اشرار  متعرض؟ جناب مطهری فرق است بین مردم معترض و متعرض مردم! این به قول شما خشونت در قبال کدام یک اعمال شد؟

واقعه کهریزک یک فاجعه بود اما شما طبق کدام اجتهاد کسی را که دستور انتقال عوامل آشوب به کهریزک را بخاطر عدم ظرفیت بازداشتگاه مربوطه اوین صادر کرده است متهم پرونده کهریزک می دانید؟!؟ 

چگونه است که وجود این همه اتفاق مشترک و مشابه که نشان از یک سناریوی واحد دارند در چک اسلواکی، گرجستان، اکراین و... انقلاب مخملی است اما در ایران یک ادعای واهی؟

 رهبران جنبش سبز راه خود را از دشمن جدا کنند؟! کدام "راهشان" را؟! کدام "شعارشان"؟ انها از همان ابتدا قدم در بیراهه دشمن گذاشتند! و مگر اینها غیر از  شعار های دشمن بود که از حلقوم آقایان شنیده می شد؟!  

جناب مطهری تنها راه متصور برای بازگشت این جماعت توبه بود اما شما بهتر می دانید که توبه کردن تنها تا قبل از آشکار شدن نشانه های مرگ امکان پذیر است نه وقتی که فرد ملک الموت را بالای سر خود دید! دیگر برای توبه کردن هم کار از کار گذشته است! خونهایی که ریخته شد، اعتمادی که سلب شد و اتحادی که به یغما رفت، با توبه کردن بازنمی گردد! پرده هایی که پاره شد را نمی شود با توبه کردن به حالت اول بازگرداند! این ها حق خدا نیست که آقایان بتوانند توبه کنند که بخشوده شوند! حق مردم است و مردم فرصت توبه را تمام شده می دانند. 

  • ۸۸/۱۰/۲۱
  • محمد صادق حاج صمدی

علی مطهری

فتنه

فتنه 88

وطن امروز

نظرات (۸)

  • محمد حسین مطهری
  • سلام چرا مطلب اولتون رو به شوهر خواهر عزیزتون محمد مطهری اختصاص ندادین؟اونم که مثل داداشش فکر میکنه!
  • مهدی انصاری
  • باسلام خدمت دوست عزیز و انقلابی خودم،بسیار زیبا بود و از این که فکر بازی داری و در قبال انقلاب کشور اسلامی ایران دفاع و ایستادگی می کنی بسیار خوشحالم و همیشه موفقیتت را ار خداوند خواستارم  که تا زنده هستی خدا یاریت کند.شما با این نوشته بسیا زیبایت به دشمنان فهماندی که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای تنها نیستند.امیدوارم دوباره از این مطالب انقلابی خودت در وبلاگت بذاری موفق و موید باشی.
    تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند . فقرا و متدینین بی بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب ها هستند . ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم ::حضرت روح الله::
    سلامبه عنوان اولین نوشته ات فوق العاده بود .
    خیلی عالی بود . وقتی خوندم احساس کردم تقریبا همون چیزهایی بود که دوست داشتم به علی مطهری بگم . ای کاش علی مطهری فکر نمی کرد که فقط خودش می فهمه و حرف هایی که می زنه کلمات قصاره. اونوقت شاید یه تاملی روی حرف هاش میکرد و شاید نتیجه اش بهتر می شد .
    برای خود این فاضل زاده هم که از فضل پدر هیچش حاصل نیست درهای توبه نم نمک بسته میشوند و شخصا امیدی به نجات ایشان ندارم.
  • فرزند روح ا...
  • سلام خیلی خوشحال شدم وبلاگ زدی ولی ولش کن این علی مطهری رو . سوخت رفت پی کارش . یه سوژه بهتر واسه خنده پیدا کن . خدا این غضنفر ها رو از ما نگیره .عماد افروغ هم واسه خنده بد نیست فقط باید یه ذره بیشتر خودش رو نشون بده . گزینه های جدیدتری هم توی روزهای آتی رو میشه فقط یه کم باید صبر کرد .
  • سبز شریف
  • عالی بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی