بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان


  • ۱
  • ۰

جناب آقای رییس جمهور، از جمهور خود دفاع کنید!

من جزو آن 49 و نیم درصدی هستم که در انتخابات ریاست جمهوری به کاندیدای دیگری رای دادم اما امروز شما را رییس جمهور خود می دانم کما اینکه شما خودتان را رییس جمهور ملت معرفی کردید و باید هم این طور باشد. حالا از شما تقاضا دارم از جمهور خود دفاع کنید!

من جزو آن 49 و نیم درصدی هستم که مشاور ارشد شما به خودش اجازه داده آنها را طرفدار بی قانونی معرفی کند و بگوید من و امثال من جریانی هستیم که قانون را قبول نداریم! مایی که اگر قانون را قبول نداشتیم الان مثل فائزه هاشمی در حال ساندویچ خوردن در میدان انقلاب بودیم! ما اگر قانون را قبول نداشتیم بعد از انتخابات میرفتیم انگلستان ادامه تحصیل بدهیم به توصیه پدرمان بعد هم خانوادگی می آمدیم دادگاه که حواستان باشد قانون هرچه باشد ما "ما هستیم"!

آقای رییس جمهور از طرف جمهور خود به این آقای ترکان بفرمایید که قانون را آن کسانی قبول ندارند که امروز اصرار می کنند نظام سران فتنه را آزاد کند! پافشاری می کنند بر دلجویی از زندانیان سیاسی آزاد شده! آنهایی که قانون را تا جایی قبول می کنند که به وفق مرادشان باشد و از آنجا به بعد قانون که هیچ، قانونگذار را هم قبول ندارند! انتخابات را وقتی آزاد می دانند که کاندیدای مورد نظر اینها رای بیاورد و اگر موسوی رای نیاورد تقلب شده و مردم باید بریزند در خیابانها و آشوب کنند و مسجد بسوزانند و خیابان را ببندند. و داماد لرستان اند و پسر آذربایجان و از امام نامه دارند و خاطره های دو نفره تعریف می کنند!

آقای روحانی اگر امروز که هنوز یک سال از ریاست جمهوری شما نگذشته، مشاوران و زیران و معاونان شما هر بار جمهورتان را به تمسخر بگیرند و به آنها توهین کنند معلوم نیست پیش از پایان سال اول رابطه مردم و رییس دولتشان جه می شود!

دیروز آقای سریع القلم و امروز آقای ترکان و فردا معلوم نیست چه کسی چه چیزی خواهد گفت! آقای رییس جمهور از شما انتظار می رفت با آقای سریع القلم برخوردی کنید که دیگران دولت شما حساب کار دستشان بیاید!‌ نه اینکه دیگری همان حرفها را و بدتر از آن را بزند! اینها خلاف وعده های شما مبنی بر آرامش سیاسی کشور است! اینها برتری جویی و دیکتاتوری و بر هم زدن اتحادی است که لازمه حیات جامعه است و شما و دیگر خیرخواهان نظام اسلامی مدام بر آن تاکید می کنند. این آتش زدن مناقشات حزبی و از همه مهمتر تحقیر مردمی است که اگر تنها 40 هزار نفر بیشتر بودند همین آقای ترکان امروز مشاور رییس جمهور نبود! آقای روحانی به آقای ترکان بگویید که رای 50 و نیم درصدی نمی تواند دست آویز خوبی برای دیکتاتوری اکثریت که اساسا هم غلط است قرار گیرد! به ایشان بفرمایید که دیر رسیده اند چرا که اگر قرار بود چنین نگرش و رفتار و کرداری جواب بدهد ریاست جمهوری از دولت ششم مادام العمر شده بود و نوبت به شما که هیچ، به آقای خاتمی هم هنوز نرسیده بود!

الحمدلله که در نظام جمهوری اسلامی یک ولی فقیهی هست که سر بزنگاه جلوی دولت را در تجاوز نسبت به مردم بگیرد و الا معلوم نبود چه بر سر جمهوری اسلامی می آورد. از نفهم خواندن مردم و این قبیل حرفها هیچ چیزی جز دیکتاتور مآبی به نظر نمی آید! و جالب اینجا که همین ها دولت پیشین را بخاطر کمتر از اینها دولت دیکتاتوری معرفی می کردند! دولت احمدی نژاد و احمدی نژاد هرچه که بودند نوکران ملت بودند نه آقایان مردم! اگر ما قانون گریز بودیم باید بخاطر این حرفهای آقایان راه می افتادیم در خیابان و شعار مرگ بر دیکتاتور سر میدادیم و هیچ کس هم ملامت ما نمی کرد از آنچه راه دیکتاتوری چیزی غیر از این نیست که بعضی مدیران و مشاوران شما در پیش گرفته اند!

آقای رییس جمهور

چه چیزی باعث شده که ارکان دولت شمایی که خودتان را خدمتگزار مردم میدانید به خودشان اجازه می دهند با مردم اینظور صحبت کنند؟! بقول امام "این ملت است که آمد و شما را از این همه گرفتاری‏ها بیرون آورد و با رأی خودش، مجلس درست کرد و جمهوری اسلامی را تنفیذ کرد و رئیس جمهور درست کرد و آن‏ها هم دولت درست کردند. همه چیزهایی که ما داریم، از این مردم است... مردم، دِین خودشان را به جمهوری اسلامی تاکنون ادا کردند و به تکلیف خودشان عمل کردند. مردم به آقای رئیس جمهور به آن شورا رأی دادند، حالا نوبت آقایان است که در مقابل این همه زحمتی که آن‏ها (مردم) کشیدند و محبتی که آن‏ها کردند و فداکاری‏ها که آن‏ها کردند، حالا نوبت آقایان است... نوبت شماست که باید این دِین را به این مردمی که شما را نشاندند به این مسند، دِین خودتان را عمل بکنید، ادا کنید به مردم... تا ملت در کار نباشد، نه از دولت و نه از استانداران کاری نمی‏آید؛ یعنی همه دستگاه‏های دولتی به استثنای ملت، کاری ازشان نمی‏آید. از این جهت، همه ما و شما آقایان و آن‏هایی که در اختیار شما هستند، همه باید کوشش کنید که رضایت مردم را جلب بکنید در همه امور..."

آقای خاتمی بعد از چندین سال آنهم در یک جمعی و نه چندان رسمی بالاخره به زبان آمد که اصغر زاده نظر خودش را داده که علیه خدا هم می شود تظاهرات کرد. یا با گنجی اختلاف نظر داشته اند که گفته امام خمینی به موزه تاریخ سپرده شود. یا غلط کردند اینهایی که علیه امام حسین در عاشورا شعار دادند و اینها به او مربوط نمی شود... شما بیایید نگذارید کار به آنجا برسد . نگذارید مردم چند سال که گذشت و آنهم در یک صوت بی کیفیت بشنوند که رییس جمهور وقتشان با نظر مشاوران و معاونان و مدیرانش اختلاف نظر داشته و اینها این حرفها را نه به نام دولت یازدهم که بنام خودشان زده اند. دامان دولت یازدهم را از چنین مواردی پاک کنید. حیف است امیدی که مردم به این دولت بسته اند نا امید بشود. چرا که مصادیق این آیه در جمهوری اسلامی نسبت به روسای جمهور و مدیران و مشاورانشان بسیار است که می فرماید

أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللّهَ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ بِالْحقِّ إِن یَشَأْ یُذْهِبْکُمْ وَیَأْتِ بِخَلْقٍ جَدِیدٍ وَمَا ذَلِکَ عَلَى اللَّهِ بِعَزِیزٍ

  • ۹۲/۱۰/۲۶
  • محمد صادق حاج صمدی

ترکان

دولت

روحانی

وطن امروز

نظرات (۱)

  • بسیجی دیپلمات
  • سلام علیکم
    دولتی که التقاطی از کارگزاران و اصلاحات باشد بیشتر از این نباید ازش توقع داشت. تمام اتفاقاتی که آن موقع افتاد ، الان هم خواهد افتاد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی