بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان

چنین گفت موبد که مرده بنام به از زنده دشمن بدو شادکام

بی عنوان


  • ۰
  • ۰

حیف که وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم بشود و الا از این آقای شهردار می پرسیدم شما که در نوزده سالگی فرمانده لشکر بودی این هفت ماه چیزی پیدا نکردی که از آن دفاع کنی؟ 

حیف که وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم بشود و الا از این آقا که با رای ما رفت شد رییس مجلس می پرسیدم چرا فردای انتخابات که آمدی تلویزیون یک کلمه نخواستی بگویی انتخابات صحیح بوده؟!  

حیف که وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم بشود و الا از آن یکی آقا که مقاله نوشت که چرا به زندانیان امنیتی بعضا ظلم شده می پرسیدم چرا برای آن مسئله فریاد وا امامایتان را ز رسانه های دشمن شنیدیم اما برای یکبار هم که شده بزرگترین ظلم ها را که به نظام شد محکوم نکردید؟! می پرسیدم چگونه می شود دم از ولایت فقیه زد اما وقتی آن جناب فریاد می کند آنچه را می دانید برای مردم بگویید هرچه گشتیم پیدایتان نکردیم؟! می پرسیدم چگونه چون آن کسی که به ظلم در زندان کشته شد در قیامت مدعی خواهدیود نظام را نقد کردید اما برای آن بسیجی که برای نگهداری از مهمات مظلوم کشته شد فقط سکوت کردید؟! می پرسیدم چرا برای زندانیان مظلوم! داستان خلخال زن یهودی را برایمان بازگو نمودید اما برای آن روحانی که روز عاشورا آنطور به او تعرض شد از شما هیچ برائت و یا حتی فریادی از سر درد نشنیدیم!؟ می پرسیدم آیا چون بقیه برائت جستند تکلیف اش از شما ساقط بود؟

حیف که وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم شود والا از رییس جمهور می‌پرسیدم این همه رای این همه حمایت به این چند نفر دور و برت نمی‌ارزیدند؟

حیف که وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم بشود و الا از تمام کسانی که صدقه سر ولایت آبرو دارند و اگر این ولایت فقیه نبود کسی جواب سلامشان را هم نمیداد می پرسیدم چرا در این برهه که همه چیزی علیه ولایت می شنویم هیچ پاسخی از جانب شما به گوش هیچ کس نمی رسد؟! 

حیف که وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم بشود و الا از این رییس صدا و سیما می پرسیدم چرا هیچ کدام از فیلمهای اغتشاشات که از رسانه ملی دیدیم را دوربین های صداوسیما ضبط نکرده بود؟ 

حیف که وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم بشود و الا می پرسیدم چرا برای بعضی ها اینکه مردم فرض کنند آنها طرفدار دشمن باشند آنقدر گران نیامد که  مردم گمان کنند آنها طرف رییس جمهور را گرفتند؟! 

حیف که الآن وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم بشود و الا از تمام شما می پرسیدم چگونه بعد از آنکه شنیدید آن بسیجی را در روز عاشورا برهنه کردند شبها خوابتان می برد؟! چگونه همه چیز برایتان مثل سابق است وقتی دیگر هیچ چیزی برای فرزند سه ساله آن روحانی که جلوی چشمش به پدرش تعرض کردند مثل سابق نمی شود؟! 

حیف که وقت آن نیست که سرمان به جبهه خودی گرم بشود و الا چقدر سول از تمام شما خودی ها داشتم که بپرسم .... 

  • ۸۸/۱۰/۲۹
  • محمد صادق حاج صمدی

علی مطهری

فتنه

فتنه 88

لاریجانی

وطن امروز

نظرات (۸)

خیلی خوبه هر کدوم از این مواردی که بشون تعریض داشتی ادرسشم بش لینک کنی این جوری کسی مثل منم یه چدتایشم که چک کنه شاید مطمئن شه
پاسخ:
علی مطهری رو در روز 10 بهمن سرچ کنید ...
  • محسن قربانی
  • سلاممتاسفانه شما در وبلاگ بنده لینک شدی !!!حالا نوبت شماست ....در ضمن لینک رهبرم را هم اول بذار نه هفتم !
    مواظب باشیم معاویه فرار نکند.در این آدرسhttp://www.mohammadi-a.blogfa.com/یا علی
    سطحی نگری... کاش به جای فکر کردن به اعمالمان همه را متهم به سطحی نگری نکنیم.از سطحی نگری ما نیست که آنهایی که هیچ نسبت و علقه‌ای با نظام و روحانیت و استاد شهید نداشتند یکشبه عاشق فرزندان اش می‌شوند و بالعکسشان حیران!می‌شود حرف حق را جوری زد به قول رهبر که مرزها قاطی نشود.کاش کسی بود از بسیجی‌هایی که شهید توهم داماد لرستان شدند هم یک جمله دفاع می‌کرد.مردمی که صدمه دیدند نباید در خیابان می‌بودند اما این پلیس و بسیجی‌ها مجبور بودند از امنیت و شهرمان و حق 25 میلیون مردم دفاع کنند.
    ye javabe vase maghaleye marsie baraye khavas neveshtam bia bebin hal kon
    عامل بیگانه ؛ واقعیت یا توهم؟
  • farzande ruhollah
  • kheily bahal bud . be nazar mirese taze dari rah miofti
    اصولن " جان  " دادن ؛ آسونتر از آبرو دادن هست. یادشون رفته که خدا خودش ! گفت "لا یخافون لومه لائم " نترسید از سرزنش سرزنش کنندگان ، فکر کنم این خواص میترسن ! جگر ندارند به قول آقای پناهیان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی